CHAT

Sohbet'i AÇ

14 Temmuz 2014 Pazartesi

ZENGİNLER ÖLSÜN TORRENTDEN SELAMLAR :)

Evet bildiğimiz üzere TMNT OUT OF SHADOWS steamde 35-40 tl civarı.Ne kadar torrentde indirmek illegal olsada o kadar parası olmayanlar indirebilir ben indirdim kurdum oynuyorum full kurulum kalıp çıkarma falan yaklaşık 3-4 saat sürüyor.Bu hizmetten dolayı oyunun torrentini paylaşan torrent-marketi. sitesine teşekkür ederiz bu oyun yanında deamon tools lite ve u torrent indirmenizde gerekecek toplam 10 gb yerinizi çalıcak açıkcası ama bu oyun için değer değilmi? bu utorrent ve deamon toolsuda yine torrent marketinde aratarak bulabilirsiniz

LİNK: http://www.torrent-marketi.com/ninja-kaplumbagalar-teenage-mutant-ninja-turtles-out-of-the-shadows-full-torrent-indir-zamunda-full-indir-download-reloaded/

FOTOĞRAF (BEN ÇEKTİM) :

1 yorum:

  1. Çok güzel indirdim oynuyorum çok teşekkür ederim ancak 10 deyil 8 gb tutuyor

    YanıtlaSil